Tràmits

Tràmits

Des d’aquest menú, els alumnes trobaran informació i models per a realitzar diferents tràmits relacionats amb els seus estudis. Per a més informació de tràmits administratius, poden enviar un email a    secretaria@cipfpbatoi.es    i per a informació docent, a l’email    info@cipfpbatoi.es

SOL·LICITAR LA RENÚNCIA A UNA CONVOCATÒRIA

A fi de no esgotar el límit de les convocatòries establides per als mòduls professionals de formació en el centre educatiu, l’alumnat o els seus representants legals podran renunciar a l’avaluació i qualificació d’una o les dos convocatòries del curs acadèmic de tots o algun dels mòduls, sempre que es complisquen els requisits de la normativa vigent sobre aquest tema.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descàrregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email renunciaconvocatoria@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
    3. Documentació justificativa del motiu de la renúncia.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.

SOL·LICITAR L'ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA

L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs, que implica la pèrdua dels seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en què s’ha matriculat.

L’alumnat matriculat en règim semipresencial o a distància, podrà sol·licitar l’anul·lació de matrícula del curs o bé sol·licitar l’anul·lació de matrícula de mòduls concrets. En ambdós casos perdrà els seus drets a l’ensenyança, l’avaluació i la qualificació dels corresponents mòduls atenent la seua normativa específica.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email anulaciomatricula@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
    3. Documentació justificativa del motiu de l’anul·lació.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.

SOL·LICITAR L'EXEMPCIÓ FCT

Instruccions per a sol·licitar exempció del mòdul de Formació en Centres de Treball, incloent quina documentació cal presentar, terminis i imprès de sol·licitud.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email exempciofct@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. Fotocòpia o NIF/NIE escanejat.
    3. Documentació a aportar per a sol·licitar la convalidació:
      1. Vida laboral.
      2. Certificat de l’empresa amb la relació de tasques realitzades.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.

SOL·LICITAR EL TÍTOL

Una vegada finalitzats els estudis, podem realitzar la sol·licitud del títol.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email titols@cipfpbatoi.es la següent i documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
    3. Justificant del pagament de la taxa del títol escanejat. Podeu fer-ho des del següent enllaç.
    4. Justificant del pagament de la taxa del certificat de notes escanejat. Podeu fer-ho des del següent enllaç.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

Una vegada rebem l’email amb la sol·licitud del títol, us farem arribar per correu postal ordinari el resguard del títol i el certificat a l’adreça indicada a la sol·licitud. El justificant de pagament original heu de grapar-lo al resguard del títol.

NOTA: Per a l’impressió de taxes has d’emplenar el PDF i prémer la tecla ACCEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres que presentaràs en el banc per al seu abonament.

DUBTES FREQÜENTS

  • Com puc justificar que la meua titulació es troba en tràmit?
    • L’exemplar per a l’interessat de les taxes del títol segellat pel Banc i CUNYAT PEL CENTRE és el teu dipòsit del títol. Amb ell podràs justificar en qualsevol lloc que la teua titulació es troba en tràmit.
  • Quan i on he de recollir la meua titulació?
    • Al cap d’uns 2 anys aproximadament rebràs una carta o un email, perquè passes per la Secretaria del Centre a retirar el títol. És important que comuniques a Secretaria si es produeix un canvi de domicili durant aquest dos anys.
SOL·LICITAR CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA (gràcia)

L’alumnat que haja esgotat el nombre de convocatòries establides podrà optar, entre altres alternatives, a demanar una convocatòria de gràcia o extraordinària.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar una instància general on sol·licitar el mòdul u mòduls dels quals es demana la convocatòria de gràcia (extraordinària). La instància la podeu trobar al següent enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email convocatoriagracia@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
  4. La secretaría del centre contestarà confirmant la recepció.

NOTA: Totes les sol·licituds han d’estar dins del termini estipulat segons la normativa vigent.

RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar la instància corresponent. Podeu trobar-la a aquest enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir, i signar el document.
  3. Enviar a l’email reclamacionotes@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
  4. La secretaría del centre contestarà cofirmant la recepció.
SOL·LICITUD GENERAL

L’alumnat que vulga realitzar algun tràmit general que no té procediment específic, pot utilitzar la instància general.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar una instància general, exposant i sol·licitant el que vulga i/o necessite. La instància la podeu trobar al següent enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email tramitsgenerals@cipfpbatoi.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.
IMPRÉS DE TAXES

Instruccions per generar els diferents impresos de taxes en funció del servei sol·licitat (certificat acadèmic oficial, expedició de títol, etc.).

Podem accedir a la gestió web dels impresos a la següent direcció:

Impresos de taxes

Segons la funció sol·licitada, s’ha de seleccionar una o altra opció.

PLA D'ATENCIÓ SANITÂRIA

En els següents links es poden trobar instruccions i els models de solicitud per a la prescripció i administració de medicaments al centre.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies